יום חמישי, 23 ביולי 2015

מכונת כביסה מומלצת

מי שנכנס היום לאתרי אינטרנט שונים, יכול למצוא מגוון מכונות כביסה מומלצות, משלל חברות בינלאומיות מובילות בייצור מוצרי חשמל לבית. ההיצע הוא כל כך גדול, שישנו קושי רב לבחור בין מכונה אחת לשנייה. לכן חשוב לדעת כיצד לחפש ולמצוא מכונת כביסה מומלצת.

כבר עכשיו נציין, שכל המכונות המומלצות, הן באמת טובות ואיכותיות, אך לא כולן בהכרח יתאימו לצרכים שלנו וחלקן יחרגו מתקרת התקציב שהעמדנו לעצמנו. אחרי שאמרנו את זה, הנה כמה טיפים כיצד לחפש ולמצוא מכונת כביסה מומלצת:

• חברה מומלצת – אומנם אנחנו יכולים למצוא לא מעט חברות ידועות שמייצרות מכונות כביסה, אך רק חלק מהן באמת מומלצות. מדובר בחברות ותיקות כמו סמסונג, בקו, בוש, AEG, סימנס, קריסטל ועוד. מוטב לרכוש מכונות כביסה שלהן, מאחר והן נחשבות טובות, עמידות, וכאלו שיכולות להחזיק מעמד זמן רב.

• שירות ואחריות – לא מספיק שנרכוש מכונת כביסה מחברה טובה, עלינו לוודא שאנחנו מקבלים אחריות על המכונה למספר שנים וכן שאנחנו יכולים לקבל שירות תיקונים ממעבדה קרובה עם טכנאי שמגיע עד הבית.

• מפרט המכונה – אחרי שבחרנו חברה, עלינו להסתכל על המפרטים של המכונות שלה. הדברים החשובים במפרט הינם: קיבולת המכונה, מספר וסוגי התוכניות שבה, עיצוב המכונה, מיקום הפתח שלה,  חסכון במים וחשמל, לוח תצוגה וטיימר. אם המפרט עומד בדרישות שלנו, אז יש לנו מנצחת.

• המלצות – תנסו למצוא ביקורות והמלצות על המכונה, בשביל לדעת האם היא אכן טובה כמו שאתם מסיקים מהמפרט שלה, או שיש בעיות שעליכם לדעת שקיימים בה.

• מחיר – רצוי לעשות סקר שוק, לראות מחירים של מכונות ולבדוק אם המכונה עומדת בתקציב שהקצבתם לעצמכם, והאם יש מבצע מיוחד עליה. כאן אנחנו עוברים לחלק השני של המאמר. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה