יום רביעי, 6 באפריל 2016

בשמים

בשמיםישנם 3 דברים שאסור לעולם לשאול אישה - מהו גילה, מה משקלה ובאיזה בושם היא משתמשת.

מצד שני, לפי כמות הבשמים שנמצאת על המדף של האישה הישראלית הממוצעת, ספק אם היא תזכור, גם אם תשאלו אותה.

בישראל, על פי מחקרים ונתונים שפורסמו בעיתון מעריב, אישה קונה בממוצע בין חמישה לשישה בשמים בשנה. מדי שנה נמכרים ברשת "סופר פארם" כ-760 אלף בשמים, זה אומר המון. הדחף הבלתי נשלט לעניין חדש ולגיוון נובע מכמה סיבות עיקריות כאשר המובילה שבהן היא הדחף לרצות לקנות את מה שיש לחברה הטובה, או לאחות, מה שמסתדר מצוין עם האופי הישראלי, סיב הנוספת הן הקמפיינים האינטנסיביים של חברות הבשמים, השימוש בדוגמניות על ומקמפיינים בעלי תקציב ענק.

ייצור הבשמים כיום נעשה באופן מלאכותי, את החלק של הפרח ממנו אנחנו רוצים להפיק את הניחוח, עוטפים במעטפה מרופדת מזכוכית, כשבתוכה נייר סופג. לאחר מכן מאווררים בגז את כל המרכיבים, וכך מקבלים את ההרכב המדויק של הניחוח המבוקש. ככל שהשנים מתקדמות כך גם מגוון הבשמים גדל, כשכל חברה מנסה לשכלל את הקיים וליצור במקביל עוד ריח חד פעמי ובלתי נשכח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה