יום חמישי, 11 בספטמבר 2014

מהו המזגן שיקרר לכם הכי טוב את הקיץ?

כבר הרבה מאוד זמן קיימת השאלה מה טוב יותר ומה נכון יותר מבין כל סוגי המזגנים, ואנסה לפרט כאן על הסוגים השונים ועל העדיפויות שלהם.

מזגן עילי

זהו המזגן הנפוץ ביותר בבתים בישראל, הוא מחולק לשני חלקים (חיצוני ופנימי), מזגן זה נחשב לחסכוני מאוד גם בגלל שמגיע בגדלים שונים ובכוחות שונים היכולים להתאים את עצמם לכל חדר, מזגן עילי לא יכול לקרר בית שלם אבל בהחלט יכול להיות חסכוני יותר ממזגן מרכזי אפילו אם מתקינים בכל חדר אחד שכזה (אלא אם כן כל המזגנים דולקים בו זמנית בבית, מה שנדיר שיקרה).
זהו מזגן קטן וקומפקטי וכשמתאימים את הגודל הנכון לחדר הנכון זה יוצא גם מאוד משתלם.

מזגן מרכזי

מיזוג מרכזי הוא פתרון מצוין למיזוג דירה שלמה, זהו מזגן חזק מאוד שיש לו מספר פתחי אוורור לכל חדר שתרצו שיגיע אליו אוויר קר/חם, מזגן זה יושב בדרך כלל בתקרת הבית ומתחתיו מבצעים הנמכת תקרה מגבס כדי להשלים את הדקורציה.

* החיסרון העיקרי במזגן זה הוא שלא תמיד נרצה לקרר את כל הבית, אם אנחנו לבד בבית ויושבים בחדר או בסלון המזגן יופעל בכל הבית מה שיצרוך המון חשמל.
* היתרון הגדול של מזגן זה הוא שכל הבית ממוזג, האוויר יגיע לכל מקום בבית הרבה יותר מהר מאשר במזגן עילי, שעושה את העבודה מצוין אבל נקודתית.

מזגן נוסף שקיים הוא מזגן מפוצל רצפתי, נדיר למצוא היום מזגנים כאלו חדשים, תוכלו למצוא אותם בדרך כלל בדירות ישנות. מדובר במזגנים מצויינים, סוסי עבודה, אבל בזבזני חשמל גדולים מאוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה