יום חמישי, 28 באוגוסט 2014

על סוגי מקררים פופולאריים וטובים

לכל אחד בבית שלו יש מקרר ורבים מאתנו לא יכולים לדמיין את החיים שלנו בלעדיו - בלי מקרר לא נוכל לשמור על הטריות של האוכל שלנו לאורך זמן, איכות החיים שלנו תיפגע וגם התזונה היומיומית שלנו. בשביל שאיכות החיים שלנו תהיה טובה כדאי לנו להשקיע ולקנות מקרר טוב לבית שלנו.

ישנם הרבה סוגים שונים של מקררים - יש דגמים עם דלת אחת, דגמים עם שלוש דלתות וגם מקררים חסכוניים באנרגיה. בשביל שנדע איזה דגם מתאים לצרכים שלנו כדאי לנו לעשות על כך מחקר ולראות מה כל דגם מציע לנו בתור משתמשים והאם זה אכן מתאים למה שאנחנו צריכים.

על מקרר שלוש דלתות

מקרר שלוש דלתות הוא דוגמא למקרר איכותי. למקרר זה יתרונות רבים. הוא מושלם לאנשים שומרי מסורת שרוצים לשמור על הפרדה בין חלב ובשר כך שהאוכל בבית שלהם יהיה כשר. מקררים בעלי שלוש דלתות הם גם טובים למשפחות שיש להם הרבה ילדים, כי יש בהם יותר מקום אחסון ויותר חלל למאכלים רבים יותר.

מקררים חסכוניים באנרגיה

מקרריםדגם איכותי נוסף הוא המקרר החסכוני באנרגיה. מדובר במקרר שצורך פחות חשמל בזמן שהוא פועל. מקרר זה יכול לחסוך לנו מדי שנה מאות שקלים. מקרר זה הוא גם מקרר ידידותי לסביבה והוא לא מזיק לחור באוזון.

כאשר אנחנו קונים מקרר שחוסך בהוצאת אנרגיה אנחנו גם עוזרים לסביבה וגם עוזרים לעצמנו לחסוך כסף. בשנים האחרונות משרד האנרגיה מסבסד לצרכנים פרטיים קנייה של מקררים שהם חסכוניים באנרגיה, כך שמשתלם מאוד לקנות אותם.

לסיכום, ניתן לומר שאוכל הוא מרכיב מרכזי בחיים שלנו. לא סתם יש את האמרה "הצבא צועד על קיבתו" וגם אנחנו האזרחים חיים הרבה פעמים בזכות האוכל שאנחנו אוכלים. האוכל שלנו יכול להיות מנחם, משמח, בריא וגם לא טעים לפעמים. במידה רבה האיכות של האוכל שלנו נקבעת לפי המקרר בו אנחנו משתמשים. 

ככל שנשקיע יותר בבחירה של המקרר לבית שלנו כך נוכל להיות בטוחים יותר שהמקרר ישרת אותנו נאמנה. השקעה במקרר בבית שלנו היא השקעה באיכות האוכל אותו אנחנו אוכלים והשקעה בסופו של באיכות החיים שלנו.

תגובה 1: